Deze functionaliteit biedt de mogelijkheid om vooraf ingestelde templates in te stellen voor zowel verkoop- als inkoopdocumenten. Dit zorgt voor een snellere verwerking van documenten en vermindert de kans op fouten door automatische invulling van gegevens uit het template. Verschillende parameters, zoals de nummerreeks, betaalwijze en verzendlocatie, kunnen binnen het documenttemplate worden ingesteld.

Bovendien kun je onbeperkt aantal templates maken en velden voor invullen, zoals divisie, vestiging, nummerreeks, betaalwijze, dimensies en verzendgegevens. De templates kunnen handmatig worden gekozen in de documenten of gekoppeld aan specifieke gebruikers. In bepaalde processen kan het gebruik van templates verplicht worden gemaakt, waardoor het automatisch gevraagd wordt om een template te selecteren.

De templates kunnen worden gebruikt in zowel verkoop- als inkoopprocessen, waaronder offertes, orders, raamcontracten, facturen, creditnota’s en retourorders.

In onderstaande video laat Charon zien hoe je document sjablonen kan maken en deze kan gebruiken het aanmaken van je verkoop- en inkoopdocumenten te versnellen.

Wouter staat voor je klaar

Vragen over jouw bedrijfssoftware?

YOU GAC
Growing Together