Maak gebruik van één centraal punt voor eenvoudige registratie en beheer van RMA’s. Creëer relevante documenten, zoals verkoopretourorders, inkoopretourorders en verkoopcreditnota’s, snel en gemakkelijk.
Bij het registreren van een RMA kun je gebruik maken van checklists op basis van probleemcodes, om zo het RMA proces efficiënt en effectief te beheren en volgen. Wijs gebruikers toe aan specifieke acties en stel de juiste documenten en vervolgacties in.
Bewaar belangrijke informatie, afspraken en documenten over de RMA-aanvraag. Maak gebruik van serie- en lotnummerondersteuning.
Leg ook gemakkelijk klachten over leveranciers vast en onderneem de juiste vervolgacties. Maak opmerkingen vast, zichtbaar of onzichtbaar voor de leverancier. Stuur vanuit de klacht eenvoudig een e-mail.
Krijg een compleet overzicht van alle RMA-aanvragen en bijbehorende in- en verkoopdocumenten. Genereer rapporten per klachtsoort en optimaliseer het beheer en de afhandeling van klachten over leveranciers.
In onderstaande video geeft Charon je een impressie, hoe jij dankzij de RMA module je klachten overzichtelijk kan vastleggen, bijhouden en oplossen.
Laat je vraag achter