DATUM
28/03/2024
TIJD
11:00 - 11:45
LOCATIE
Microsoft Teams
Terug naar overzicht

In een veranderende markt de klant én concurrent een stap voor zijn? Dat kan door je order-, voorraad-, logistieke- en administratieve processen in één ERP-systeem samen te brengen. Hierdoor krijg je meer inzicht in onder andere je orders, klachten, inkopen en marges…

Benieuwd wat je er precies mee kunt? Dat laten Koen Brackenier en Koen Vanden Abbeele zien in dit webinar. Het webinar is iets voor jou, als je dit herkent:

  • Je wil je processen digitaliseren, maar niet met meerdere systemen of extra koppelingen werken.
  • Je wil de foutgevoeligheid verkleinen en je klanttevredenheid verhogen.
  • Je wil beter grip krijgen op je debiteuren.
  • Je wil kosten besparen, door tijdwinst en inzicht in je bedrijfsprocessen.
  • Je wil een zo efficiënt mogelijke administratie rond verkoop- en inkoopretours.
  • Je wil inkoopfacturen matchen met ontvangsten, nadat de facturen reeds werden ingeboekt.

Wat gaan we je laten zien?


In dit webinar laten we je zien hoe je met één ERP-systeem grip krijgt op al je processen. Zo behandelen we onder andere:

  • Inkoopprocessen: het gebruik van het geavanceerd inkoopvoorstel.
  • Logistiek: opvolging en facturatie van je verpakkingen door middel van de verpakkingsbeheer module.
  • Service: we laten zien hoe je jouw klachtafhandeling kan verbeteren met behulp van onze RMA module.
  • Finance: debiteurenbewaking en inkoopfactuur register.
10.00 10.45
Kies de beste ERP-software voor je groothandel

YOU GAC
Growing Together